thai, back 6/1-09

Okej, lika bra att slänga in detdär "hejdå-inlägget" nu för jag kommer inte hinna imorrn. Thailand och Peking nu då, känns asbra. Lite tråkigt att missa julen och allt men det ska nog bli fint!
Ska fortsätta packa nu, kläderna är klara men allt annat har jag kvar.

Men ha det så himla bra nu, för det ska jag ha!
Pusss, don't forget me sötnosar!

Tillbaka 6/1-09 (om jag inte får ett spratt och bloggar under redan, finns risk för att det kommer att hända- eller, jag vet att jag kommer att blogga så håll ögonen öppna!).



När jag kom hem från farmor så hittade jag ett paket i brevlådan från Hannah, så himla gulligt! Och jaa..jag lovar att inte öppna det förrän jag är på Alranda!

Kommentarer
Postat av: hhanna

menåååååå. jag som ville säga hejdåååååå

2008-12-11 @ 20:56:12
URL: http://hhannnaa.blogg.se/
Postat av: malla

hejdå sofia!!! ha så kul nu där borta i värmen!

2008-12-12 @ 22:09:03

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0