Today never happened before

2 days left, borde man börja packa då kanske? Njaa..det kan man ju göra imorrn eller ännu bättre på torsdag eller kanske på fredagmorgon? Jag lär ju måsta börja imorrn men jag kommer inte vara klar många minuter innan vi ska åka, det kan jag garantera.
För första gången på ett halvår så åt jag lunch med Helena och Agnes, samtidigt. Det är ju nästan skandal att vi gått på samma skola sen augusti men aldrig tagit oss tiden förrän nu. Bättring! Det var iaf kul att höra om Helenas ganska så galna room-servic med mycke mera. Dom två tjejerna måste vara bland det bästa som finns, faktiskt.


Kommentarer
Postat av: hhanna

åååh, jag är så himla avis!!!!

2008-12-09 @ 19:24:36
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0