While the angels sang a whiskey lullaby

Jag blir verkligen lika glad varenda gång esteten utgår. Så himla skönt, alltså! Nu hann jag ju hem till OTH, det är verkligen det bästa som finns. Dock är slask inte alls lika kul. Jag och Frida tänkte ta den minst halkiga vägen till skolan men vi tog fel väg... Plus att det var minst en decimeter vatten på marken= 1000000 ggr så halkigt. Vi är bra..
Nu har jag slängt iväg ett mail till kd (grupparbete, sam) och börjar plugga på ännu mera glosor (franska). Och ska jag berätta en sak? Jag börjar 12.10 imorrn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hemstudier på både franskan och sam, kan det bli bättre? Dock måste jag verkligen plugga imorrnbitti då.. Det är ju mindre kul. Tror faktiskt att jag åker in och äter med Ida på Kullis också, det är lugnt värt det. Ida har lovat att ta med chokladbollar till vårat hål, det ser jag framemot! Allt med choklad är toppen!
Nu ska jag döda lite tid genom att se AA, puss.





Magdalena är bäst på att hitta låtar alltså. Denhär måste vara bland det sorgligaste som finns.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0