i'm hot, you're cold!

Jag lever, faktiskt!
OJ, jag har hunnit gora asmyske men jag orkar verkligen inte skriva ner allting nu. Speciellt inte nu nar jag inte kan skriva dom sista tre bokstaverna i alfabetet,, det ar verkligen asdryyyygt!
Idag tankte jag vara himla duktig och springa en svang men det gick ju inte sa himla bra.. Efter en backe var jag slut. Efter fem backar madde jag pyton. Da vande jag men duktig som jag ar sa missade jag varat hotell och sprang alldeles for langt. Kom nastan till ett nytt samhalle, snacka om drygt. Och ganska laskigt. Nar jag antligen hittade hem kom mamma med vatskeersattning, hon tyckte jag behovde det, haha.
Det kanns verkligen inte som jul. Jag menar, ofta man gar i bikini dagarna innan? Nej, det gor man ju liksom inte, men jag gor det. Havet ar asvarmt. pa kvallarna ar det varmare i havet an i luften. Snacka om att det ar harligt att ga langs stranden hem da. :) Bangkok var...en himla stor och smutsig stad. Aven om jag inte vill tillbaka dit sa har jag ju iafvarit dar, alltid nagot.
Koh Phangan ar much better. Dar ar jag nu. Vi har bott pa ett stalle som heter Grand sea resort, det maste vara det mysigaste stallet pa jorden, iaf topp tre. Dit vill jag tillbaka!
Nu bor vi pa Long Bay resort, har ar det ocksa bra. Om nagra dagar drar vi vidare till Koh Samui. Dar stannar vi drygt en vecka som sen blir det Peking, kalla, kallaaaaaaaa, Peking. Dock ar Pekings flygplats bland det coolaste jag satt, aven om dom slalade pa varmen, haha.
Nu ska vi ga langs stranden och hitta nagon mysig reasaurang, ill be back!

Jusste, jag glomde saga att jag saknar er dar hemma jattemycket, allihopa :) hoppas verkligen att ni har det bra, nastan lika bra som jag.
PUSS och glad jul!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0