It's not always rainbows and butterflies

Kul, en dag kvar i skolan år 2008. Känns väl helt okej. Inte superbra men inte superhemskt heller. Dock är den dagen inte så jättekul men jag och Agnes ska göra den bättre genom att spendera våran håltimme i iksus bubbelpool. 
Hela morgonen gick ut på att försöka vem som hade skrivit vilken novell i våran novellsamling som vi fick ut igår. Kan ju säga att min klass är himla begåvad, iaf på att skriva noveller!
Min kära mormor ska nu hjälpa mig med min svenskauppgift. Har jag tur så hinner jag klart med den innan jag åker på fredag! :)

Kommentarer
Postat av: hhanna

sofia-a-a-aaaaa vilken tid åker du på freda-a-a?

2008-12-11 @ 10:12:36
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0