all by myself

Fick "förhinder" när jag skulle blogga igår. Men det gjorde inte så mycket eftersom jag egentligen inte hade något kul att berätta. Förutom kanske att jag kladdade den bildsalen med gips.. det var INTE meningen!! Hela jag var iaf också full med gips när jag gick därifrån, superkul!

Svenskauppsatsen på Nationella idagrå.  Äh, jag vet inte vad jag ska säga. Är rädd att jag kan ha blandat två ämnen. Om jag har gjort det så är det IG direkt, yesssss!!! Jag babblade mest bara på om stressen i dagens samhälle blablabla--  typ. Nu är det bara att hålla tummarna :)
Ett litet tips bara, ät inte en kartong vindruvor själv. Du mår garanterat illa sen, believe me!

Måns har övergett mig för sin moppe, det tog hårt kan jag säga, haha..
Magdalena är spårlöst försvunnen, någon som har sett henne?
Mina "påväg-hem-från-skolan-friends", båda två har övergett mig, SKITKUL :)
Tur att Malin finns på tisdagar och torsdagar iaf.

No work-out tonight. Mina ben pallar inte! I'll take a walk with Malinoo instead. Det är nästan ett mirakel att hon vill gå ut.. haha. Jag tar två pass imorrn efter skolan istället. Ska ändå vara barnvakt åt mina UNDERBARA syskon.



 pusssssssssssssssssssss!!!!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0