all the things you hide from me

Jag är bra på att blåsa i en visselpipa och på att skrika. Malin är bra på att visa hur man ska göra och komma på nya saker. Oj, vad duktiga vi är på att träna småkillarna. Eller.. det är typ bara jag som tycker att dom är små. Seriöst, om man går i femman, då är man fortfarande liten tycker jag :) Det var iaf kul att träna dom. Dom var söta.

Förlåt men jag måste bara berätta att historieprovet gick bra, mycket bra. Tusen gånger bättre av vad jag hade trott, jag spikade. Kjell sa att jag var den första som spikade hans "svårare" prov, YES! :) Då blev jag glad. Sen sa Sara att min redovisning om Anne Holt var superbra. Då blev jag ännu gladare!!
Bilden var jättesvår. Men jag är ändå glad idag.

Snart ska jag fixa maten. Spagetti och köttfärssås får det bli. Det är enkelt och går fort. Sen måste jag börja packa på allvar. Någon träning hinner jag inte med. Iofs så har jag träningsvärk av bodypumpen igår..
Jag började ta fram kläder igår men jag har egentligen ingen aning om vad jag ska ta med mig. ÅH, jag hatar fortfarande att packa. Det är bara jobbigt. Det slutar ändå alltid med att man bara använder en tredjedel av packningen..

Nu är mina fingrar iskalla. Dom brukar bli det när jag skriver på ett tangentbord. Ska ta och värma dom nu.
pusss

Var du tvungen? Ohshit, jag blir bara arg. Nu det är över, fattar du? SO OVER!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0