as strong as you were

Jag vet inte vad jag ska skriva om idag. Det har verkligen inte hänt någonting. Bara en helt vanligt dag. Franska, idrott, biologi, svenska och matte. Jag satt och läste min svenskabok på idrotten. Är nästan lite stolt över att jag plöjt 70 sidor idag, inte illa! Men den kan vara ganska dryg ibland.

Förövrigt har min förkylning inte blivit bättre. Känns som att jag ska tappa huvudet snart, så tugnt är det. Jag får fortsätta med att äta apelsiner och sånt nyttigt. Och sova!!! Jag är verkligen inte bra på att sova. Men ikvl ska jag lägga mig ovanligt tidigt, så det så.

Hmm, värt inlägg... Ska se lite tv bland täcke och kuddar i sängen nu. Guu, så skönt. PUSSS

- KRYA PÅ DIG, SOFIA
-TACK, SOFIA.
så, nu sover jag nog gott.... not!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0