BAMDIDODIBAMBAM

Luff igår. Det var kul. Somnade inte denhär gången iaf :) Okej, förra gången var jag övernaturligt trött.. Helena och Agnes, you made my day.Åt ingen "riktig" mat igår utan jag gick och smååt hela kvällen. Inte bra.. Var råhungrig när jag gick från bussen men när jag kom innanför dörren orkade jag inte ens ett äpple-
Direkt jag fått av mig min jacka så gick jaf och pussade på¨min söta kusin som sov i min syrras rum. Hon måste vara bland de sötaste varelserna som finns. (hon ser nästan likadan ut som mig när jag var tre, haha) MEn treåringar är söta.
Nu är en annan liten kusin här. Okej, inte så superliten. Sju år, då är man stor..enligt henne ;) Hon vill hitta på något nu så jag ska nog spinga nerför trappan och kasta mig in i syrrans rum och skrämma de två små söta tjejerna :)
Sen taggat vi melodifestivalen! GO OLALA, typ-...



KOLLA SÅ STOR MAN ÄR NÄR MAN ÄR SJU ÅR!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0