come on baby its all right..

Första världskrigen är hemskt. Och helt jävla meningslöst! Okej, säg något krig som varit meningsfullt men..
Seriöst, ligga i skyttegravar i 4 år och skjuta på varandra? 9-10 miljoner människor som dör? -> Hitler får makten några år senare. Har någon kommit på varför kriget är bra än? Nej, trodde väl det.
Har läst alla sidor i min fina, gröna historiebok, alla anteckningar plu en uppsats som jag fått låna av en kompis. Okej, jag har läst allt detdr typ tre gånger idag.. Men jag har svårt att få in och komma ihåg allt. Det är ju hur mycket som helst. Och om man lyssnar på musik blir det lätt så att man koncentrerar sig mera på den än texterna, haha.

Shape of my heart
Be mine
Because you live
Because you loved me
Bet on it
Better man
Always
Bed of roses
Living on a prayer

är de låtar som gått runt, runt i mitt huvud de senaste timmarna. Vissa är kanske inga höjdare men det funkar ;) haha.
(Okej, jag ska vara ärlig. Dom kommer efter varandra i min ipod så jag orkar liksom inte byta. Men efter sista låten kommer det något helkasst så då kör jag rundan runt igen, HAHA)

En rolig sak är att jag har träningsvärk i rumpan efter att ha åkt skridskor. Hur kass är man inte då? Får skylla på att jag fortfarande är lite sjuk..

Nu ska jag fixa lite saker och sen KANSKE ta en snabb promenad, om jag orkar :)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0