cry me a river, baby

Idag har jag gått. Jag gick runt hela Holmsund och tog lite bilder här och var som du kanske ser. Det tog två timmar. Okej, jag kanske hoppade över vissa ställen men nästan hela Holmsund fick jag nog se. Sen middag hos farmor och farfar. Man blir alltid så himla mätt när man varit där, undra varför.. Jag hoppade träningen idag, får ta igen det imorrn.. kanske.
Är iaf ledig imorrn, GRYMT SKÖNT! 
Nån dag måste Majsan lära mig hur golf går till. Det enda jag vet är att man slår med en klubba på en boll och försöker få den i ett hål, typ :) Låter ju inte så himla svårt egentligen. 

  Nu ska jag se Wallander med Snygg-Stefan, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Maja S

Hahah klart jag ska lära dej golf gumman ! ses kanske imorron då? love

2008-02-03 @ 21:54:40
URL: http://sofiawiklund.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0