cuz i want you

Det är ganska läskigt att cykla till skolan när cykeln alltid vill åt ett annat håll än vad jag vill. Malin tycker att mina vurpor  x2 är skitsnygga. Jag vet inte var jag tycker. "Men typ.. tänk att göra 'sälen' fast på rygg", så förklarar hon det men jag fattar inte ändå. Dock lyckades jag hålla mig borta från 'sälen på rygg' idag.

Jag hatar att redovisa inför klassen. Att låtsas vara Anne Holt och stå och säga att jag är lesbisk är inte heller så himla kul. Jag kan liksom inte så riktigt för det jag säger, om du förstår. Hur som helt, jag höll på att dö- Och det var inte lättare när Hannah precis gjort ett kanonfranträdande före mig. Haha, det började ju skitbra för mig. Jag tappade bort mig redan på första raden-- Men HEY, det gick okej-bra sen. Eller.. mycket bättre än vad jag trodde. Men om jag jämför men många andra så var jag inte så himla bra. Det är iaf skönt att ha gjort bort det :)

SO:n känns sådär. Jag fattar nog det mesta. Men franskan.. skjut mig. (Håll tummarna för mig imorrn...) Jag fattar aldrig varför jag ska kunna allt utantill. Men jag vågar liksom inte säga till Margareta så mycket om det :) haha. Henne säger man inte emot.

11.50 är en ganska bra tid att börja skoldagen tycker jag :) undra vad jag ska hitta på hela morgonen...

MAJA, SLUTA VARA SJUK. I NEEEEEEEEEEED YOU!

Kommentarer
Postat av: Maja S

Majo :) jag kommer typ imorron baby

2008-02-19 @ 20:24:52
URL: http://sofiawiklund.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0