dom gillar att ligga på marken..

HAHAHAHHA, snacka om att jag känner mig duktig!! Ja var nämligen den enda som inte vurpade idag med cykeln. Först Hanna påväg till skolan sen Malin I SAMMA KURVA påväg hem. Ojoj, du skulle ha sett.... Och sen ligger Hanna kvar på backen i flera minuter. Sminket bara rinner och jag har nog aldrig haft så kul varken till eller från skolan.
Plus att talet 12 är himla kul, ellerhur Hannah? Jag fattar egentligen inte varför men sjukt kul blev det. Jag hatar
-9 + 21, sånna tal är så grymt fiiiina.... not.

Slalom imorrn. Är lite taggad iaf. Jag längtar tillbaka till fjällen. Det var så grymt härligt där över nyår. Men det blir andra planer nästa år.. :)

PUSSS!

Ska träna nu för första gången på evigheter känns det som. Det ska bli jobbigt. Får se om jag stannar och ser lite på Homnsundcity sen.

CL: Man utd - Lyon vs. Grey's, HELP!!!!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0