don't stop the musicccc

Idag har jag.. sett på tv, ätit mackor, fixat musik till ipoden, lagt in kläder i grarderoben och sånt. Ganska meningslös dag hittills.
Det är egentligen sjukt vilken musikk man har på datorn. Minst hälften skulle jag aldrig erkänna att jag hade om någon frågade mig. För hur kul är det att erkänna att man har:
♦ Westlife
♦ Backstreet boys
♦ Spice girls
♦ Basshunter
♦ Markoolio
och tusen andra super coola artister. (OJ, nu erkände jag visst...)
Det är inte heller bara kanske två elle tre låter utan typ alla det någonsin gjort i hela världeshistorien.
Och det allra, ALLRA värsta är att det är typ bra.. Iaf några låtar av Westlife, BSB och Spice girls. Jag måste rensa bort allt skit nångång..
Nu har jag likson erkänt att jag inte stänger av radion när någon dänga av BSB kommer. Men jag tror ändå att de flesta redan visste det. Många har ju sina åsikter om min någon "lugna och smöriga" musiksmak som kan ploppa upp ibland. Balladdrottning, visst var det så?
Men du ska veta att det finns mycket annat än ballader på min kära dator också..

Jag är rätt att Tarzan inte fått mat idag. Det är nog min vecka fortfarande.. Äh, han ska få lite mysigt pellets nu och sen ska jag gå till konsum och köpa grädde till mamma.

I'LL BE BACK!!
Om jag inte halkar och slår ihjäl mig, det vill säga..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0