holmsundcity!

Förkyld, förkyld och förkyld. Ja, det är jag.. skitkul :) :) :) :) not...
Nu kan jag inte träna imorrn. Det vill jag! Men skidorna måste jag ju också hoppa över, tyvärr. hehe. Iochförsig så var det rätt kul förra gången. Springa med bara en skida och noll stavar och sånt. Men jag är sämst, verkligen. Det är nästan så att jag blir glad om det ens går framåt.

Det kändes lite konsitigt att titta på en "tjej-match" på storsjö idag. Inte för att det var mitt gamla lag med det var liksom så länge sen jag så en sån typ av match. Han knappt gjort det sen jag slutade. Och ja, det är lite tomt då och då. Ska kolla när mitt gamla lag har nästa hemmamatch. Jag tror att jag måste dit och kolla. Mest bara för att.. Plus att det är kul att liksom se hur alla har utvecklats. Alla har säkert blivit mycket bättre (om det nu är möjligt att bli bättre!)
Holmsundcityfl92 är och för blir (oavsett namn) ett av de allra bästa lagen någonsin. (endast man utd är bättre, eller nu är dom ju sämst men..) Jag älskar det fortfarande. Ränderna går liksom inte ur.
Shit alltså, vilka minnen. Sundsvall, Falun och UPPSALA 05-06. Gävle, Falun 06-07-- Helt fantastiskt, OHYES. Jag vill bara säga tack för den tiden, TACK!!

Okej, dethär skulle inte bli en summering av min såkallade innebandykarriär men.. Jag är ju som de flesta vet, expert på att dra iväg på helt olika spår i mitt skrivande ibland.

Nu ska jag inte dra iväg mera utan avsluta detta, något förvirrade inlägg.
Någon sa till mig att sömn kan bota förkylningar så jag får väl prova det, om ett tag.

GODNATT!

    pusssssss


Kommentarer
Postat av: Patricia (Janikkes mamma)

Gulligt inlägg på fl-92's hemsida! Fick ett perfekt frukosttips här på din sida. Håller tyvärr inte med om Man.United - det är ju Liverpool som gäller!

2008-02-10 @ 23:48:23
Postat av: Ankan, Grädde och Agent

Hej Sofia!
Va glad vi blir över ditt inlägg....
Håller med om allt du skrivit, ska du inte komma och damma av klubban ???? Ta me dig Jossan när du ändå håller på !!!

2008-02-11 @ 12:26:53

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0