i realize my love for you was strong

Hej!
Mitt namn är Sofia.
Jag är så trött så att jag vet knappt vad jag ska göra med migsjälv just nu.
Jag sitter och tuggar på hårda gamla skorpor för att hålla mig vaken.
Jag har en stor filt runt mig för att jag fryser så mycket.
Jag är glad att jag får lite sovmorgon imorrn.
Jag tycker att allahjärtansdag är överskattat! Den är ju egentligen bara till för att folk ska köpa gelehjärtan oh visst är dom goda.. Men behöver man verkligen en speciell dag för att köpa sånna? Visst kan man visa lite extra uppmärksamhet till dem man tycker om med det är ju egenligen ännu roligare om det kommer mera spontant. Alla förväntar sig ju liksom att något gulligt ska hända på allahjärtansdag. Det är ju mycket roligare om det blir en överraskning någon av de resterande 364 dagarna på året. Okej, 365 eftersom det är skottår..
Men detta är bara vad JAG tycker.

Nu ska jag äta ännu mera hårda gamla skorpor och se OTH.

PUSS.
Och.. fine. Glad alla hjärtans dag!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0