if i could turn back time

Provet gick okej. Jag är less på krig nu.

Har haft ont i ryggen hela dagen och mått illa lite då och då. Ja, ni tjejer vet ju vad jag menar.. PLus att min vanliga huvudvärk hälsade på idag. Himla roligt. Äh, skönt att få sluta tidigare iaf.

Min bror tycker inte om mig. Han låste in mig på toan. Eller.. han vet inte själv vad han gjorde men jag var där inne och han grejsade med låset. Sen for han på träning. När jag skulle ut gick låset bara inte upp! Jag ropade på min syrra men hon fick inte heller upp den. Efter ett tag gav hon min telefonen genom fönstrer (som är väldigt litet och minst 1.5 meter högt upp.) Panikslagen som jag var ringde jag till pappa och stortjöt. Han sa att om jag inte skärpte mig skulle han lägga på. Då la jag på. Det hela slutade med att syrran hämtade en stor och ställde ute på marken nedanför fönstret. Jag tog mig ut genom fönstret (smidig som jag är) och fick in genom ytterdörren. JAG VAR FRI IGEN! 

Nu har jag precis kommit hem efter att ha tränat. Mamma har fått upp dörren men hädan efter går jag på toan uppe, believe me!

Jag blir lite arg när jag alltid fastnar för serier. Nu ser jag nästan alltid Andra Avenyn när jag har tid. Snacka om att slösa bort tid egentligen.

Kommentarer
Postat av: aggan

hahaha, sofiaa! jag hade velat sett när du kröp ut genom fönster. det hade varit en syn för livet :)

2008-02-23 @ 09:42:46
URL: http://agneshalvares.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0