i'll be there when u need me.

Vet du en sak? Det är ganska kul att laga mat med mina syskon. Eller ja.. Samme gjorde väl inte så mycket men. Agnes var duktig :) våra pizzor blev ju världsklass! OJA! Och nu är jag nådigt mätt. Kul att Agnes och Samuel håller på att fixa efterrätt, jag är inte speciellt sugen just nu. haha. Men lite går alltid ner. Undra vad dom gör för något?

Skolan var ganska dryg idag. Eller allt blir ju drygt när man har ont i huvudet. Badet var inte så hemskt som jag trodde. Men Malin skräms! Att du kunde försova dig sådär-- Jag blir ju rädd!!!
Våran engelskaredovisning var ju ändå kung! Och att träna på den var ännu roligare, haha. Jag var lite, bara lite flummig och borta. Mina poser var väldigt vackra och "the box" blev fin. Det mänskliga G:et gjorde ju verkligen succe. Jag minns typ inget mera av skolan. Det kanske är bäst så..

Nu ska jag diska undan lite snabbt och sen se Let's Dance med mina underbara snå trulltottar. Hoppas bara att Danny gjort något åt sitt hår..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0