it starts in my toes, makes me krinkle my nose..

Det känns grymt skönt med lov nu. Även om jag faktiskt inte tycker att skolan är pest och pina. Inte alls. Men efter alla prov, redovisningar och inlämningar så är det nådigt skönt med en paus. En paus på Teneriffa med mormor och morfar. MM, det ska bli kul men jag är så sjukt nervös inför flygresan. Jag vill inte bo ensam på Arlanda en hel natt. Jag blir rädd av bara tanken. Och att måsta gå upp typ 04.20 är inte heller superkul. Men väl framme i mormor och morfars lägenhet så kommer allt nog vara toppen. Jag bryr mig inte så mycket om vädret. Det ska bara bli så skönt att komma bort ett tag. Och hur som helst så är det ju minst 20 grader varmare där än här hemma. :)

Sista kvällen hemma nurå. Ska hjälpa mamma lite mer med maten. Jag är hungrig! (som vanligt--) Sen blir det "bak/film-kväll" hos Nadja- Mina cholkadbollar är goda! Tycker iaf min kära broder, haha. Men han äter allt.. Äh, tur att alla andra också har bakat något. Jag tror inte att vi kommer att gå därifrån hungriga iaf.

Våran klass är dom djur i en bur.
"Tjugo kronor för att se ett djur i bur.. En tia då?" HA, Magda..

 Kolla så snygga!!

(Magda fick igen efter att ta försökt "sälja" Malin. Sebastian var nog bara på fel plats vid fel tidpunkt, haha)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0