je n'aime pas les devoirs du dessin...

"du sa 'je crois TU vous allez les aimez' det ska vara 'je crois QUE vous allez les aimez"-- det var det enda felet jag hade i min franska-dialog som var på 11 LÅNGA meningar. Men tack vare detta fel fick jag ett litet minus efter mitt MVG, haha. Äh, jag ska inte alls vara missnöjd. Men håll med om att det är lite komiskt att man kan vara så hård med betygen.
Stavgång var inte alls jobbigt (som tur var). Vikarien var ju... snygg.
"Hon kan inte ha gått många stavgångar i sitt liv" - citat av Rebecca. Ganska taskigt.. men det stämde faktiskt.
Sen skulle vi ha typ fys inne..
"Åh, det syns ju att ni inte har haft Beson i idrott!! Jag hade honom i tre år"
Issa muttrar "Det syns inte på dig heller...."
Nej, vad dum jag är!

Om någon förstår Konsthistorian eller iaf kommer på hur man ska kunna plugga på den får ni gärna höra av er!

___________________________________________________________________________________

 Titta på halsbandet. Visst är det fint? Min underbara kompis Helena gjorde det till mig i julklapp. Helt sjukt, göra sånna fina saker.. Det skulle jag också vilja. Men jag och praktiska saker är big no no's!  

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0