keep bleeding, keep, keep bleeding

Gårdagskvällen var skön. Låg och såg på alla möjliga olika tv-program men Malin. Båda två höll på att somna vid tio så va sa inte så himla mycke till varann. Men det var kul ändå. Tur att ingen såg när jag halkade och landade på rupmat precis vid Malin's brevlåda.. Haha, jag gjorde inte illa mig iaf :)

Ska springa till bussen snart. Eller det är nog bäst om jag kryper så att jag inte halkar, men det hinner jag inte. Kan inte missa bussen nu när Maja också ska med. Jag är taggad på stan men jag vet inte vad jag ska köpa. Äh, alltid blir det väl något :) Jag tror inte att jag behöver så mycket nya kläder inför resan. Har minst 15135132 linnen som ska med.. "DU FÅR INTE KÖPA FLER LINNEN, SOFIA" jotack, jag vet.
Pannkakaockså! Nu är jag sen!
Förlåt Maja om jag missar bussen. Jag springer NU!
puss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0