keep it up, babe.

Yes, yes, yeeeeeeees, jag taggar sönder till Nationella imorrn.. not. Det känns ganska jobbigt att sitta med samma frågor i en och en halv timme. Om man får hjärnsläpp (som jag tror att jag kommer att få.. inte kul) är man typ helt körd. Äh, positiva tankar nu. Man får ju ha fika, hehe. Problemet är bara att när alla sitter och snaskar i sig godis sitter jag med mitt päron eller så. Funderar på vilken frukt jag ska ta med päron ligger ganska högt upp på listan. 34 dagar utan godis är faktiskt inte så himla dåligt gjort :) Men några veckor till ska jag väl klara.

Jag är hungrig! Maten jag lagade smakade pyton, seriöst. Fick instruktioner av mamsen på telefon och gjorde precis som hon sa men njae, det blev inte bra.
En macka, ett päron och ett glas yoghurt lockar ganska mycket just nu. Men först ska jag ta en liten dusch. Det var jättejobbigt att träna ikvl. Sen SOVA! Jag lär ju behöva all sömn jag kan få tills imorrn, puss.


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0