Like a rainbow 'round my heart

Guu, se skön kväll. Nu är jag mätt och trött. Det ligger fortfarande fullt med kläder på golvet vilket betyder att jag inte alls har packat klart.. Jag har en del att göra imorrn innan flyget till Arlanda går 15.05. Men innan jag lägger mig i sängen och tittar lite på tv ska jag gå ner och gosa med mamsen och papppppsen. Mamma kommer inte kunna tänka på någonting annat än mig tills jag är framme på Teneriffa på söndag. Jag tycker om min mamma!

image45

Vårat fika bestod av:
morotskaka, kladdkaka, chokladbollar, sverigekaka(?) och något nästan oätligt, förlåt, som dom kallade sirapskakor :)
Allt var nästan slut, förutom sirapskakorna tror jag.

Jag har helt underbara vänner!
PUSS

"All way that I been loving you baby
That ain't nothing like I, like I love you know"


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0