"när simba återvänder i lejonkungen"

HA, det var inte jag som missade bussen, det var Maja :) men hon fick skjuts in så det gjorde inte så mycke. Jag köpte ingenting, nästan. Hårsnoddar och hårnålar räknas inte. Himla kul att träffa både Helena och Aggan också. Och Ellen med sin fina blåsa på fingret.

Kvällen blev himla bra :) jag har så fina kompisar. (även om Malin väljer efterrätt före mig och Hannah ibland..) Hannah är superbra på att hacka lök och Malin är expert på att blanda dip.
Hannah och Malin ser precis likadana ut när dom sover. Dom ligger till och med på samma sätt med armarna om kudden. Det var ganska kul att se :)

Jag tycker att Björn Gustafsson är klockren! Dikten och sången.. HAHA!


Annars var det inga bra låtar ALLS i Melodifestivalen. Det var urkasst!

Kommentarer
Postat av: Maja S

Jag missa bussen :(

2008-02-24 @ 18:21:38
URL: http://sofiawiklund.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0