one day i'll fly away

Jag tycker om att åka slalom! (även om mina fötter tydligen inte tycker om mina nya pjäxor...)
Det är sjukt kul att susa nerför backarna. Eller susa kanske jag inte gör. Men tar mig ner, haha. Backarna var sådär, varken bra eller dåliga. Och liv var ganska duktig för att åka för första gången :)

Nu är jag sjukt less på Första Världskriget! Men jag ska nog ändå läsa igenom allt en sista gång precis innan jag somnar.

CL-matchen vann över Grey's igår. (Spelade dock in det och såg det direkt jag kom hem från backen.) Oj, vad sur jag hade varit om Man utd inte hade fixat minst oavgjort.  Dom var det klart bästa laget, ingen tvekan om saken. Returen på Old Trafford borde ju gå bra nu när det står 1-1, hoppas jag.

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag innan jag sätter mig in i pluggandet igen.
TÄNK PÅ MIG IMORRN, JAG LÄR BEHÖVA ALLT STÖD JAG KAN FÅ PÅ PROVET!!

puss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0