or who i'm supposed to be

One tree hill, behöver jag säga mera?
OTH är typ det bästa som finns. Visst finns det svackor i programmen ibland men OJ så bra det kan vara. Såg precis första avsnittet på säsong 5. Ganska så annorlunda om man jämför med tidigare säsonger men självklart kom tårarna ändå på slutet.
Nathan ser allmänt äcklig ut..
Lucas är oj så snygg.
Haley ser 15 år äldre ut.
Brooke ser ut som en tjej som lever livet.
Peyton ser ut som hon alltis gjort.

Haha, nu avslöjade jag inte så mycket men..

Att skriva om häxjakten är svårare än jag trodde. Det finns nästan ingenting alls! Skrev en sida nu ikvl men jag skulle behövt skriva elva, minst. Och jag skulle ha behövt läsa etthundra-elva sidor i svenskaboken men jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte. Därför gör jag det inte heller.

Nu är det Grey's, YESSSSS! Det är hur bra som helst, även om det aldrig någonsin kan hota OTH.

image34

Glömde säga att musiken i OTH är helt underbar. Lyssna på "OTH-Friends with benefits" så förstår du säkert :)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0