Sofia's life by HG

  1. Gå journalistutbildning, bli journalist.
  2. Tröttnar på det.
  3. Reser och träffar fin kille från GBG.
  4. Träffar sedan Ola och blir otrogen mot GBG-killen.
  5. Turnerar med Ola som hans kör-tjej.
  6. Gifter mig med Ola.
  7. Skaffar barn.
  8. Sticker till USA med barnen och lämnar Ola.
  9. Blir president eller känd politiker.
  10. TJÄNAR FETT MKT DEG ;)
  11. Köper en "walk-in-closet" till HG.
  12. Blir en härlig pensionär och bor i en strandvilla. Och bakar bullar till barnbarnen.
  13. ..Lever livet :)

HAHA, Hannah är ganska bra. Men.. jag vet liksom inte hur mycket av detta som kommer att bli sant.

OCH OBSERVERA ATT DETTA ÄR HANNAHS TEORI, JAG HAR INGENTING MED DEN ATT GÖRA (förutom att det är mitt liv men..)

Måste också tillägga att detta var ett par månader sen.


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0