to live without you by my side

Jag älskar sovmornar! Helt sjukt skönt att få sova ut litegrann iaf på en vardagmorgon. Och tack vare att våran slöjdlärare ligger på sjukhus så får vi sova ÄNNU längre imorrn. HÄRLIGT! Okej, det är inte kul att han ligger på sjukhus men det är skönt att få börja 1h och 50 min senare :)

Nu borde jag söka bilder till konsthistorian. ÅH, det går inte alls bra! Och jag missade "Gossip girl" igår eftersom jag glömde programmera videon när jag gick och tränare igår.- bajs!

_____________________________________________

"Only you know what it means,
the language that you speak
Only you can read your mind,
the thoughts you hide and seek"


I don't care anymore, baby!
I'm sorry.. but I know you're not,.

but..

"And if I would run I still couldn't hide
The torture remains 'til the end of time"

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0