to stand in her spotlight.. again

Varför är semlor så stora? Jag menar.. Kan man inte göra dom lite mindre så att man kan äta en hel utan att börja må illa? Det tycker jag iaf hade varit en bra idé. Håltimmen var ganska så soft :) Gick på Nisses och åt (alldeles för stora) semlor. Men goda var dom, OJA!
SO efter hålet i 80 min är ganska jobbigt. Men om det är genomgångar så slipper man ju iaf att tänka så mycke själv. :)

Nationella då.. Det var inte så hemskt som jag trodde. Men vissa frågor var ganska konstiga faktiskt. Äh, det är bara att hoppas på det bästa. Man kunde ju liksom inte ha gjort det bättre men.. JAG VILL VETA RESULTATET NU. Fast det kommer nog ta ett tag.........

Nu, eller om ett tag, ska jag pallra mig ner till hallen. Även om jag höll på att tappa benen igår så ska jag göra ett försök idag igen. Det får gå som det går helt enkelt.Det bästa med att träna är nästan promenaden hem och minuterna i duschen. Jag skulle kunna stanna i duschen i timmar om jag fick. Men lilla pappsen blir nog inte så jääätteglad då :) hihi.

 MM-MM, det var gott!!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0