We'll find a place where the sun still shines.

Guu, så slapp dag! När en tredjedel av klassen är borta och spelar DM blir det ganska lugnt, haha. (Inget dumt menat till er!) Arne var snäll på svenskan och engelskan. Vi gjorde ingenting men fick ändå sluta tidigare. Att titta på när Karin blåser upp en gammal lunga var väl inte så supermysigt men säkert lärorikt. På något sätt. Nejdå, det var bra arr vi fick se alla klaffar i hjärtat och sånt. Sista mattelektionen före provet gick väl inte sådär superbra. Hade fel på hälften av alla tal jag gjorde.. Äh, jag orkar inte tänka på matten nu. Bilden känns lite viktigare just nu. Kan ingenting..

Jag tycker att Malin var ganska duktig som köpteböcker istället för kläder idag. Första gången, enligt henne. Hon köpte en bok om choklad och recept. Jag ska tvinga henne att baka något väldigt chokladigt till mig. :)

Ska gå och se om mamma behöver hjälp med maten. Sen blir det ett pass. Jag som har träningsvärk.. Hur ska det gå?!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0