Without you i wouldn't survive!

Jag har tränat mycke idag! Det betyder att jag inte kommer kunna gå imorrn. Sjukt kul med idrott andra timmen då. Äh, det fixar sig. Stavgång, hur jobbigt kan det vara egentligen? Man dör nog inte iaf. Jusste, jag måste komma ihåg att avboka mig från passet imorrn. Jag bangar det. Tar en promenad istället. Det känns lite lättare.

Sen måste jag börja packa i veckan. Jag hatar att packa!!!! Jag får alltid dendär känslan av att jag missat eller glömt något. Det är urjobbigt. Och nu vet jag inte ens hur vädret är på Teneriffa. Får fråga mormor senare i veckan. Eller kolla på internet, vi får se. Hur som helst så kommer jag använda högat en tredjedel av min packning. Så är det alltid. "Den kan jag ju ha någon kväll, denhär är ju så grymt skön, denna kanske är bra att ha..." blablabla. Så tänker jag alltid. Det är nog ingen bra taktik. Får ändra på den!

Snart ska jag ta en dusch. Sen blir det till att börja plugga litegrann på konsthistorian (B-L-Ä) och titta på Snygg-Stefan (mums).
Tur att iaf Rebecca håller med mig om att han är snygg för det är han!

Nu ska jag ta undan mig mat. Men först ska jag bara försöka hitta Björn Gustavssons dikt, haha.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0