without you i'm a sinking ship!

Ännu en eftermiddag har liksom bara svischat förbi utan att jag gjort någon somhelst nytta. Såg tv efter skolan men det var ingenting bra. Sen har jag suttit framför denhär mojängen hela kvällen. INTE ALLS BRA. Har letat lite på sommarjobb men det är ju jättesvårt. Vem skulle vilja anställa en ganska ohändig tjej? Typ ingen, ellerhur? får ta en sväng till på stan på fredag.
Åh, jag blir bara så avundsjuk på alla som redan har hittat ett sommarjobb som de trivs med. Jag vet inte ens vad jag vill.
Ikväll skulle jag även ha börjat skirva på mitt extra-arbete i SO men nejnej, det "glömde" jag helt bort. Att skriva om häxor är ju ganska kul men det finns liksom inte så mycket fakta som jag trodde. Plus att det är ganska svårt att förstå. Menmen, jag blir glad bara jag krafsar ihop något. Imorrn, säger jag bara! Ska häxorna få sog en rejäl omgång! :) om jag kommer ihåg det----

För ovanlighetens skulle så hade jag en skön morgon. Upp och duscha sen la jag mig i sägen och sg på tv. Vem gästar inte The Voice om inte min (enligt hannah?) blivande man, jaa, jag ska förklara sen.., Ola-
Han var snygg. Sen direkt efter satte jag på Mix och vips så var han där också. Snacka om att vara snabb.
Aja, till Hannah's teori då.
Jag skulle skriva något till engelskan och frågade om hon kunde förutspå mitt liv. Och visst kunde hon det. Och oj, vilket roligt liv jag skulle leva! :) minns inte allt men jag skulle iaf gifta mig(?) med Ola och sen ta barnen och sticka.. Jag ska leta reda på pappret och skriva in det här sen.
Det var ganska kul, då iaf :)

Och självklart sitter jag och lyssnat på Ola-gubben nu. (KLAGA INTE) 
Helt ärligt, det är rätt bra :) båda skivorna faktiskt!

 Här var vi glad!
 

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0