All I ever wanted was you. And now I got you but..

..DAMN, it was just a dream..

Varför kan inte drömmar bli sanna? Eller iaf några av dem, de som betyder mest och som man verkligen, VERKLIGEN vill ska slå in?
Oj, vad allt hade varit bra då. Eller iaf det mesta? Jag blir bara så less på mogronen av att vakna upp ur världens underbaraste dröm. Det är grymt! Men man ska ju leva i verkligheten, inte i sina drömmar. Så för mig är det bara att vakna upp och inse att en del saker aldrig kommer att inträffa, aldrig.
Detdär lät nästan lite.. jobbigt. Jag glömde bort att säga att man självklart ska ha drömmar. Bara men vet att de är just drömmar och inte blir förkrossade om de inte slår in. Jag är en sån person som har svårt att dra gränser mellan drömmar och verklighet. Därför försvåras detta moment ganska mycket för mig. Jobbigt, jobbigt.

Men känslan efter ett eller till och med två(!!!!!!!!!!) tuffa träningspass får mig att känna mig duktig! Magen tycker däremot inte att jag är så vidare duktig få att förse den med energi. Den vill ha mat och det är NU. Jag tror inte att jag har så mycket att säga till om där, haha

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0