all i know is everything's gonna be alright!

Idag kom jag försen på morgonen, FÖR FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN. Ja, nån gång måste ju alltid vara den första. Hade inte tänkt gå till skolan men jag ångrade mig i sista sekund. (Plus att jag trodde att vi började prick nio..) Äh, nu ser ni, jag är ganska mänsklig jag med :) Tur att Karin bara skrattade iaf..
Idag var det ändå en grymt slapp och skön dag. Sista lektionen vad vi bara 14 av 24 (okejdå.. 25) elever.  INgen redovisning på engelskan heller, för många var borta. Bland annat Malin, överlevde du Draggen? Kan du ge mig ett livstecken är du snäll?
Men vet du vad? Jag har dissekerat ett grisöga idag. Det var ganska läskigt. Men konstigt nog så trodde jag att det skulle vara värre.. Okej, när den svart-brun-gryniga vätskan rann ut var inte inte så himla mysigt..

 (Jag ska INTE lägga ut en bild på själva ögat, jag lovar)

Nu har jag precis kommit ur duschen. Det är ganska så skönt att ta en lång, varm dusch när man här tränat. En sak som också är skönt att göra när man har tränat är att vila. Och det ska jag göra nu, BYE!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0