cuz even when i'm looking back into your eyes..

Thorén är en fin skola. Eller.. det känns inte som en skola egentligen men det kanske gör det om man går där. Vilket jag inte kommer att göra. Eller det vet jag ju egentligen inte, allt bara krånglar till sig. När man äntligen bestämt skola så ska man bestämma program. Sen ändrar man program femtielva gånger och skola minst åttisexton gånger. Och när man tror sig veta vad man vill gå och vart, ja då stöter man på ett MYCKET oväntat hinder. Detta hinder kommer att finnas kvar i de tre åren som jag går på skolan. Jag kommer att stöta på det varenda dag. Efter att äntligen ha insett att jag måste leva med detta hinder så kommer ett till sista (HOPPAS-JAG!!) problem. Och detta problem vet jag inte om det går att lösa. Jag ska sätta mig ner och försöka komma på ett sätt nu. Men det blir svårt. Jag behöver hjälp av andra och jag tror inte precis att de har lust att hjälpa mig en lördag-eftermiddag. Men jag ska göra mitt bästa, verkligen.
Mina tre kommande år ska inte vara ett förhastat och ogenomtänkt val utan det ska vara ett val som jag kan vara nöjd med i hela mitt liv. Okej, detdär lät väl lite för djupt kanske. Men det är ungefär så jag tänker.

Nu ska jag ta tag i detdär problemet. Håll tummarna för mig!


image15

Bara bra!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0