försoning.

Oj, klockan är inte ens nio och jag är stendöd. Nästan iaf..
Matte, engelska, svenska, biologi och historia tar rätt hårt på en om man inte haft den bästa natten i sitt liv. Jag tror att jag börjar få sömnproblem. Hela dagarna vandrar jag omkring som en zombie eller så. Men efter klockan nio slår allt om jag och blir pigg som en mört (eller så..) Jag måste komma i säng tidigare men det är så svårt ibland. Och på mornarna är jag inte rolig, tror jag. Hädan efter ska jag lägga mig TIDIGT, eller iaf TIDIGARE.. Och gå upp mycke tidigare för att slippa stressen. (Malin skulle nog också bli glad om hon slapp vänta på mig varenda morgon, haha.) Okej, nu bestämmer jag det!

Bion då. FÖRSONING (tack hannah), var grym. Den var väldigt annorlunda men gripande och sorligt. En perfekt film för mig just nu! Men stressigt var det att hinna i tid..
Plus att en viss person (nämner inga namn men hon rimmar på panna) gav ett ganska skönt citat:
"jag har lust att prutta. jag har aldrig pruttat i en biosalong förut. ska jag prova och se vad som händer?"
hm.. aja, som tur var så var vi ensamma i salongen då, haha.
Och visst är det tur att jag vet vad man gör med en flaska som bubblar över? Jag vet, jag tänkte inte så långt..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0