i wanna laaaaaaaaaaaay you down..

Mina ben är helt slut.
Dom bär mig knappt.
Oj, vad jobbigt det var att träna idag.
Och nu är jag hungrig, jag borde äta något.
Plus att jag är trött, jag borde lägga mig tidigt också.

Okej, jag ska inte vara så himla negativ ikvl. :)
Det gick jättebra på biologiprovet!! Nu är jag expert på nervsystemet, hjärnan och ryggmärgen. Eller iaf nästan, haha. Om någon vecka är allt borta ur huvudet igen skulle jag tro. Det brukar bli så. Egentligen är det isåfall ganska onödigt att lära sig vissa saker, jag menar man glömmer ju bort det nästan direkt. Jag ska nog börja repitera sånt jag haft prov på. Eller det kommer jag inte orka men om jag skulle orka det skulle det vara superbra. Nån gång ska jag prova iaf :)  

JUSSTE!! Tack för att du hjälpte mig inför biologin, verkligen :)
Och ja, jag kommer att behöva hjälp av dig snart igen, believe me!

Nu ska jag torka håret och sen fixa MAT!


Jag saknar dig!!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0