i wanted, i wanted you to STAY!

Ytterligare två träningspass ikvl. Oj, vad jag känner mig duktig! Men träningsvärk imorgon är nått jag får ta, haha. DET KÄNNS BRA!
Något som inte känns bra är mitt pluggande. Jag har nästan inte pluggat alls till biologiprovet imorrn. Bläää, jag vill kunna allt redan. Jag orkar inte sitta uppe halva natten och plugga in olika sjukdomar som nästan är likadana. DET KÄNNS MINDRE BRA.

DET SOM KÄNNS MINST BRA är att jag håller på att förlora dig. Du har egentligen ingen aning om vad du beytder för mig. Du har stärkt mig så grymt mycket det senaste året.

"I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and i stood tall
I had your love, I had it all
I'm thankful for each day you gave me."

Okej, lite positiv ska jag vara. Jag tycker fortfarande om min älskade klass. Herreguu, vad tungt det blir nästa år. Hade det inte varit för er hade jag inte haft någon lust att gå till skolan alls.

Men mitt gymnasieval kruppar, jag blir GALEN.

Jag borde plugga nu...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0