love, angel, music, baby

Idag orkar jag bara inte träna. Börjar bli lite förkyld och hes. Tro mig, det var ingen höjdare att sjunga på musikuppspelningen när halsen inte riktigt hänger med i svängarna, haha. Jag kunde iaf låtsas att jag koncentrerade mig mycker på gitarren när det inte lät så mycke, haha. På så sätt är det bra att göra två saker samtidigt. Folk har liksom lite överseende om det blir fel. Eller det hoppas jag iaf. :)

Okej, man ska inte träna när man är sjuk men jag är faktiskt taggad. Får väl ta en promenad eller nått.. Problemet är väl bara att det är NÅDIGT kallt ute. Äh, runt kvarteret ska jag väl kunna pallra mig iaf.

Läste precis att MyBaby gjorde två mål igår så att man utd vann, nu är jag glad!
Jaja, jag ska sluta kalla honom MyBaby..
Läste precis att CRISTIANO RONALDO (bättre?) gjorde två nål igår så att man utd vann. Jag är fortfarande glad.

Helena och Aggan, I MISS U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men vi kommer nog att få tre bra år tillsammans, i need u.

Nu ska jag UT i kylan. Hoppas att jag inte fryser ihjäl.

Kommentarer
Postat av: aggaan

jag saknar dig soffi :( :(

2008-02-01 @ 14:52:15
URL: http://agneshalvares.blogg,se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0