my heart will go oooooon.

JA, veckan är över. Guu, så skönt. Nu ska jag bara vila hela helgen så kanske min huvudvärk går över om några dagar.. Jag har psykosomatiska störningar som det heter på fint språk. (Är lite inne i biologin fortfarande..) Alltså, jag får huvudvärk och ont i magen när jag är stressad. Och nu är jag jämt stressad, verkligen. ALLTID. Jag måste skärpa mig.

Jag älskar sorgliga filmer. Du vet, sånna man grinar stora floder till fast man sett dem många, många gånger förut. Det går bara inte att stoppa och tårnarna tar aldrig slut.  Sånna filmer är underbara. Den bästa av dem alla måste nog ändå vara Titanic. Allt är bara så fint... MM-MM, me likes! Och musiken i den filmen.. Den är också GANSKA så bra!

"Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more, you open the door
And you're here in heart
And my heart vill go on and on!"
(Man grinar ju till och med av sången..)

Mamma blir nog glad om jag hjälper till med maten. Ska fråga henne nu.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0