Nationella.. yes!

YES, första Nationella provet är bortgjort. Engelska muntliga. Och vet du var det värts var? Jo, det var nästan kul att göra det!
Allt liksom bara flöt på bra. (Plus att jag hamnade in en bra grupp, tack!!)
Annars gjorde jag nästan inte ett piss i skolan idag. Gick bara och var nervös inför NP. Eller jo.. jag läste texterna till läsförståensen i Svenska NP. Dom kan vara ganska krångliga ibland. Jag taggar inte två NP nästa vecka.....

Jag tror att musikalen som niorna ska sätta upp i år kommer att bli super! Dom på scenen kommer iaf att ha snygga kläder på sig, hehe.
Och ja, Maja.. Han är inte ful, inte alls!!!

Imorgon är det nästan bara praktiska ämnen. Det är ganska skönt men jag tycker inte om träslöjd. Synd att vi har det direkt på morgonen bara. Musik är kul men att ha uppspelning när man aldrig klarat ens en vers och en refräng blir väl inte lika kul. Vårna grupp får jobba HÅRT imorrn. Men det klarar vi :) typ...

Mina armar skakar, dom är ganska trötta efter bodypumpen. Jag tror att jag ka vila dom ett tag medan jag ser på tv med syrran. Hon är ganska söt ibland. Speciellt när hon bakar sina underbara CHOKLADbollar!

Kommentarer
Postat av: Maja S

Hahaha jag vet att jag har rätt angående en fin kille tihiii !

2008-01-31 @ 18:34:28
URL: http://sofiawiklund.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0