give me some time

Imorse skulle jag nästan ha gjort vad som helst för att få ligga kvar i sängen, seriöst! Så sjukt trött var jag. Och tro inte att det blev bättre när jag inte hittare några jordgubbar på lagret och ringde Micke som sa att dom råkat hamna i Skellefteå. Då fick jag bara stå vid mitt lilla bord i två timmar tills "midsommarbilen" svängde upp bredvid min och Martin lastade ut en massa jordgubbar som vi aldrig skulle hinna sälja under dagen.
Sammanfattning av morgonen: Jag hade kunnat ligga kvar två timmar i sängen, yes..

Detta gör att jag är alldeles för trött för att orka läsa, även om jag har en jättebra bok. Flickan som lekte med elden. Jag vill läsa men orkar inte, det är jobbigt.
Ikväll tror jag att jag först ska ta en sväng förbi Frida och se hur det går för henne att sälja bort våra gubbar. Sen ska jag stressa HG och Magda litegrann så att vi kommer i tid till BWO som har en liten gratiskonsert i stan. Observera gratis. Gratis är bra! Men först måste mobilen laddas, den dör snart och döda saker har man ingen användning för.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0