himlen är inget hav

Ännu en dag på jobbet har passerat. Nu har jag bara tre pass kvar, yes! :) eller.. det kommer kännas lite småtomt också, såklart. Det är ju ganska mysigt att stå och prata med gubbar som berättar om deras år i fredakåren och sånt. egentligen bryr jag mig inte men det är ganska kul at prata med någon.
Idag har jag haft så sjukt tur. Jag har insett hur toppenbra mina kompisar är. Det var inte många minuter som jag behövde stå själv idag. Till och med min lilla söta syster kom förbi och tyckte att det var så kul att hon stannade i flera timmar, haha. Frida stannade kvar ett tag (som vanligt) och avlöstes av Josefin som for hem och värmde sig när min syster kom. Sen stor jag ensam ett tag till Magdalena hade vägarna förbi. Hon ville äta svenska jordgubbar en sista gång innan hon drar iväg till Prag på innebandy cup. Sist och minst (till storkelen iaf) kom  HG och hjälpa mig att stänga. Allting blir alltid så ordentligt gjort när hon är det, det är bra. Hon ska också till Prag.
Typ alla mina tjejer ska till Prag nu! Jag kommer att sakna dom ju! Plus att jag hinner åka iväg innan dom kommer hem, det var ju himla surt. Men jag önskar dom verkligen lycka till :)


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0