jag läser, majan hejar på!

Maja är överlyklig, jag har läst ut hennes favoritbok! Eftersom den är över tvåhundra år gammal så fattade jag nog bara hälften (konstigt att språket kan förändras så mycke!) men den var bra, speciellt de sistahundra sidorna! Nu taggar Majan att få visa mig filmen imorrn, hon säger att den äger. Vågar jag lita på henne? haha, ja, det gör jag nog! :)





Nu ska jag vara duktigt och ta en runda runt Lövöudden eller Åsen, har inte bestämt än...(Måste ligga före Frida i träningen, haha)


Kommentarer
Postat av: Maja

ÅHH! TAGGA IMORRON!

2008-07-31 @ 17:07:35
URL: http://majamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ANDRA DELEN HETER FÖRNUFT OCH KÄNSLA

MINST LIKA BRA, OM INTE BÄTTRE

2008-08-06 @ 17:34:13

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0