otaggad

Det är sjukt drygt att vakna och vara sur. Jag vet liksom inte varför jag har varit på sånt dåligt humör idag, konstigt! Massa småsaker har gått emot mig hela dagen men droppen var verkligen när min iPod fick spratt när jag skulle springa. Då blev jag så sur att jag dumpde den i en solstol och drog iväg utan någonting i öronen. Det var första gången någonsin som jag är ute och springer själv utan musik. Konstigt nog gick det bra, jättebra. När jag sen kom hem så fick jag igång iPoden, tur i oturen.

Nu sitter jag hos mina kusiner och är helt slut! Sol, bad, båt, löpning och sånt hela dagen lång.


Träffade Majan och Evelina påväg hem från farmor. Evelina har jag inte träffat sen avslutningen så det var kul att se henne igen!!!!
   ------Det blåste....


Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHH!

"de blåste", lite eller.

Jag är kung på att fota aight?

2008-07-29 @ 21:43:41
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0