second thougths

Jag älskar min säng! När man kommer hem halv fyra mitt i natten och har inte sovit ett piss eftersom man är en så SJUKT UNDERBART SNÄLL storasyster som verkligen offrar sig och sitter i mitten nästan hela vägen från Uppsala så finna det ingenting bättre än att kasta av sig kläderna och stupa i säng.

Jag borde ju vara rätt utvilad idag eftersom jag gjort nada i typ två veckor men oj, vad trött jag känner mig. Vakna sent, ligga i solen och lyssna på Måns Zelmerlöw som pratar om hur han satt en hel sommar och skrev en receptbok till sin mamma och nu fastnade jag här. Lite nytta hade jag tänkt göra, en springtur är ju adrig fel. Jag har faktiskt saknar Lövöudden nu när jag har varit borta, ganska sjukt.... Men eftersom det är grymt varmt ute idag så får jag se om det blir något av den turen.

Jag taggar mitt och Fridas nya liv, KOM HEM!!!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0