slutet är nära

Just i detta ögonblick är mitt rum helt fritt från damm! Sjukt härligt, haha. Jag har alltså tillbringat morgonen tillsammans med dammsugaren och trasan. Städa är nog det värsta jag vet, efter att packa. Ironiskt nog så är packa precis vad jag ska börja med nu. Jag har ca. en timme på mig innan jag måste göra min iordning för sista arbetspasset för denna sommaren. Jag kommer sakna det, faktiskt. Ganka mycket också. Det har liksom alltid funnits något att göra. Även om jag inte jobbat själv så är det ju alltid nån som har stått där (Majsan eller Frida) så det har liksom bara varit att åka ner dit om man haft tråkigt hemma.
Maja och Frida är nog anledningen till att jag kommer sakna tidiga, regniga mornar och kalla, tråkiga kvällar men mögliga gubbar. Dom är bäst och har varkligen gjort första delen av sommaren mycket bättre än vad jag hade trott!

 Jag kan avslöja att jag hade långkalsonger och tre tjocktröjor + jacka på mig igår, det var henskt kallt!

Jusste, packa vat det ju som jag skulle göra, BLÄ! Aja, puss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0