I WILL BE HOME SOON, I PROMISE!

Hej!
Jag lever, tänkte mest bara säga det. Just nu sitter jag hos min moster i LKPG (Linköping) med pappas lilla dator i knät. Efter typ tio dagar utan internet och datorer är behovet aningen större än vanligt. Det jobbiga då är ju att man inte har en aning om vad man ska kolla. Innan har man tusen saker man vill kika på men när man väl är uppkopplad och så står allt bara  still, skitkul.
Gullholmen var som det alltid varit, lugnt. Man gör inte ett piss på dagarna, ingenting. Läser, äter och sover. Springer en runda då och då. Tar en promenix till affären. Ja, så har jag spenderat de senaste dagarna. Förutom en eller två dagar som gick åt till shopping i GBG, jag är en riktig hejare på att bränna pengar!
När man bara sitter ner nästan utan kontakt med omvärlden (tackar herren i himlen för mobilen!!!!) så är det mycket som man hinner irritera sig på. Både när det gäller saker som händer i lilla Holmsund eller saker som man inte kan göra något åt. Saker man helt enkelt blir irriterad på.

Här kommer min lilla lista, dramatiskt nerkortad..
• Varför försvinner brännan så sjukt fort? Det är ju onödigt att den är borta på några få dagar..
• Varför hjälper inte ens Idomin mot solbrända läppar? Är inte det typ mirakelkuren? Det trodde jag..
• Varför är bilsäten så osköna? Rumpestussen värker ju efter bara fem mil!
• Varför får Majan en kram? Jag behövde den så grymt mycke mera.............grymt mycke.iiii
• Varför ser man trött ut utan smink? jag har gått i över en vecka och sett ut som en halvsovande galning med knut mitt på skallen, kul!
•Varför ska iPodhörlurarna gå sönder när man är i Ö-vik och har minst 13 timmar kvar i bilen med underbart härliga småsyskon? Det kommer jag alltid att undra över...
• Varför är det tusen gånger roligare att hoppa studsmatta när man är borta och ingen ser? Okej, det har jag ju egentligen svaret på men..
• Varför saknar jag jordgubbar? Drygt en vecka utan en sån röd sak att tugga på, abstinensen kommer snart..
• Varför ska alla mina söta vänner fly från Holmsund när jag kommer hem? Är det just bad luck eller är jag så hemsk?
• Varför ska just jag få konstant huvudvärk på semestern? Jag ska stressa ner, jag vet.
• Varför pallar jag inte att fylla år? 15 som 16, vem bryr sig egentligen? Känner ju liksom ingen stor skillnad..
OSV, OSV, OSV, OSV, OSV, OSV, OSV......


  
  
 Garanterat godaste glassen! (hallonsorbet med grädde, mums!!!)
 Plutt-Alicia!!

Imorrn: Ikea och Norrtälje
Onsdag: Norrtälje och kossor
Torsdag: Våldgästa folk och sen bila hem till min älskade säng (den är sankad!!!!!!!!)

"Nu ska jag gå och sova"


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0