dressed for succes

Nu märks det att  hösten snart är här. Det är typ mörkt ute nu. Jag är van vid att det aldrig och då menar jag aldrig är mörkt ute! Lika ljust  mitt på dagen som mitt i natten, nästan. Det är jobbigt att vara mörkrädd på hösten!

Hade iaf en toppenkväll ikvl! Äntligen fick jag glänsa med mina matlagnings-skills för Malin och Majan, liksom leva upp till mitt betyg. Jag tror jag lyckades ganka bra iaf. Sjukt mysig middag iaf i toppenväder. Det är underbart med sol och värme, i love it!!! Sen kom Rebecca och åt kladdis med oss. Det var också kul! :)



Jag har börjat bli kvinnlig av mig! Mot all förmodan så har jag börjat använda mina klänningar som annars bara legat i garderoben. Jag har till och med köpt grymt färgglada kläder på sistone. Malin trodde knappt sina ögon och HG lär inte tro mig förän hon ser det. (Dock hade jag svart på mig ikvl.. men klänning som klänning, right? ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

hallå :D Layouten?

snygg!

2008-07-31 @ 13:04:08
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0