You don't know how lovely you are

Snacka om att jag blev förvånad när Ellen (min första vän i hela världshistorien) ringde och sa att hon var i lilla fjutt-Holmsund igårkväll. Självklart ville jag att hon skulle komma förbi ett tag dels eftersom jag var ensam hemma och dels för att det var länge sen vi sågs. Det ledde till att jag fick alldeles för lite sömn och att de nio timmarna på jobbet var ganska så plågsamma stuntals. Men det var det värt! Dock var jag nog lite småtråkig med Malin som fick laga till våran goda middag nästan helt utan min hjälp. Men hon klarade sig, det blev faktiskt gott. Annars har kvällen mest spenderats framför tvn med knasiga chips och konstig cola. Vi hade himla kul där ett tag. Undra om det berodde på det vi åt eller om det helt enkelt bara var tröttheten som slog in? Jag gissar på en blandning, haha.

Imorgon ska jag sova, och då menar jag verkligen sova ut! Det kommer nog sluta med att jag sover typ högst nio timmar men det är så skönt att slippa alarmet på mobilen. Jag blir galen varenda gång jag hör den äckliga melodin!

 Hade jag haft en sånhär så hade den åkt i golvet ett antal gånger kan jag lova. BLÄ, för väckarklockor och mobilalarm på sommaren!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0